Augusti. 21, 2012

Idag är en mycket deppig dag. Min dator har fått en stroke och måste troligtvis bli inlagd på sjukhus, ingen sjukförsäkring har jag heller så det blir dyyyyrt, CSN är tröga och vaktis har stängt av sin telefon så jag får inte reda på vilken dag jag får nycklarna till lägenheten!! Grrmfff blir jävla irriterad när saker inte fungerar som de ska. Men men, ''de löse'seeej'' har jag hört.
 
Haft min första lektion idag - Naturkunskap. Jag fattar inte hur fan jag ska palla med allt asså, såg bara planeringen för den kursen och ville skjuta mig i huvudet.. :-) Det är ju verkligen inte samma sak som i gymnasiet..
Om drygt två timmar är det dags för spanskan också. Haha jag har fan inte läst spanska sen jag gick i 8an-9an typ?! Varför valde jag ens det ämnet? Ibland tänker jag inte längre än min lilla näsa räcker..



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback