♥ HR ♥

Känns inte alls okej att vara hemma såhär tidigt, och det är dessutom pissdåligt väder.. vilket kanske inte var helt oväntat men ändå. Livslusten försvann totalt när man åkte ifrån nästan 40 graders värme, goda drinkar, underbara människor och snygga killar (seriously, jag höll på att svimma!!!!), och landade i ett regnigt, kallt Sverige utan minsta sol.. Jag fryser arslet av mig på riktigt..
Men men, imorgon är det back to work som gäller, och det är ju tur att man har ett så härligt jobb och fina arbetskamrater som får dagarna att gå!
 
 
En plats. Miljoner känslor i kroppen. Ta mig tillbaka, NU. ♥
 
PODGORA.
 
 
 
Caffe bar IVANA ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bästa Nelo ♥
 
 
MAKARSKA.
 
Summer Beach Bar H20.
 
 Jag ser helt skev ut på denna bild I know, men bakom mig ligger den fina promenaden med alla små ''butiker'' och restauranger som jag bara ääälskar!
 
Summer Beach Bar H20.
 
 
 
Ahopp, bara att ladda om och börja längta tillbaka. Hrvatska, see you next summer!!!! ♥

Postat av: natta

Men vafan är det här din blogg!! varit inne på din gamla men den är ju borta =P haha. TACK för din kommentar, gud så glad jag blev!! :) hihi. Du skämmer bort mig... snygging!

Fasen vad skönt det ser ut.. jag saknar kroatien. Nästa år blir det dit.. :) puss

2012-08-06 @ 23:35:11
URL: http://naatta.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback