As soon as I accept that someone is gone, they're back somehow..

 
Skapligt sliten tjej! Vilken jävla dag.. Möte - hem o käka - fixa nytt pass - jobba, och inte fan har jag sovit mycket heller. Sjukt ont i ryggen och börjar bli sjuk också.. SKITKUL när det är såhär varmt (klagar dock inte på värmen, har längtat efter den).
Legat i soffan och slappat framför tvn ett par timmar nu iallafall, det förtjänade jag. Egentligen skulle jag varit ledig hela den här veckan, men slutade med att jag fick jobba varje dag istället haha.. tur att jag älskar mitt jobb! Imorgon blir det jobb igen, men får en skaplig sovmorgon vilket jag tackar för! :-)
What else? .. Snart är det helg! Laddat upp med en flaska vin i kylen som bara ligger där och väntar på mig.. underbart! Håller vädret i sig blir det nog en sväng till Trädgårn eller något. Aja det återstår att se, nu ska jag krypa ner i sängen och ta igen all sömn jag missat!!
 
Puss ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback