Boljeti ce, boljeti, tesko cu preboljeti, radije cu patiti, nego ti se vratiti.

Jobb, jobb, mera jobb. Älskar't! Speciellt sånna här dagar när solen faktiskt varit framme nästan hela tiden!
Annars då?
Fått hem en svart bikini som jag beställt från ginatricot, perfekt! Nu har jag något att bada i i Kroatien ;-) Ska sätta mig någon dag i helgen och börja skriva en lista på vad jag ska ha med mig, annars glömmer jag hälften när det väl är dax att packa trots att det är en hel jävla månad kvar... Jag är en s.k ''planerare'', sen råkar jag faktiskt älska att skriva lappar haha! Oavsett vad det gäller så skriver jag upp det. Nörd, jag vet..
Nahe, om man skulle ta och hoppa in i duschen nu då, behövs verkligen efter en hel dag med bus. Imorgon är det jobb som gäller igen. Onödigt att blogga fan.. PUSS.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback