Dec. 18, 2011

4:e advent!
Jaha, lite kort om min helg då. I Fredags var man hemma och tog det lugnt, så himla skönt att bara ligga hemma och slappa och göra ingenting! Myspys.
Igår blev det lika lugnt till en början, hade tänkt ta det lugnt och försöka sova tidigt, men sen blev jag så jävla rastlös så jag gjorde mig iordning och drog ner till Puls med Johanna och hennes vänner. Blev bara en kort visit då kön var lång och musiken inte var speciellt bra.

Och så kommer dagens ''att göra'' - PYNTA JULGRANEN!
En av de få sakerna jag gillar med julen är julgranen. Det är så mysigt att se den stå och lysa i olika färger i vardagsrummet, man får en sådan myskänsla! Japp, det är vad jag ska göra idag, sen blir det nog att krypa ner med lite bra filmer.


Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback