Moram napolje. Mora prestati da te volim.

Skön dag! Var på möte hos PS och fick massa beröm, gick därifrån med ett leende på läpparna. Blir alltid lika glad när jag får positiv feedback! Sen gick jag och handlade tre paket hårfärg, nu ska håret bli mööörkt! Blev en runda på stan och eftermiddagsfika med min skrattnoja nr 1 också, seriöst var kommer våran tramsiga humor ifrån?! Vi skulle egentligen planerat inför en reunion med gamla klassen från 9an, men gjorde vi det då? Nää va..
 
Träningsvärk som heter duga har jag också, körde ett hårt pass på gymmet igår, paaaain! Jag är så jävla kass på att stretcha efteråt, har liksom inte tålamod till det. Imorgon blir det gymmet igen. Är så jävla irriterad på Tjejernas Athena så jag kan inte förklara med ord!! Ångrar att jag bundit mig ett helt år där.. Strul med autogiro, dubbla avgifter, maskiner som inte fungerar och så har dom något jävla sommarschema så det finns inga roliga pass på minst en månad till?! HÄÄÄNG ER säger jag bara! Aja, nu ska jag inte dränka mig i negativ energi..
 
 
Ska mysa i soffan med Criminal Minds nu. Puss!

Postat av: mrs miljevic

sudda sudda bort din sura miiin hahaha / andjii

2012-07-20 @ 20:08:05

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback