Dec. 19, 2011

Gud vad sur jag blir! När jag väl kommer i säng tidigt för en gångs skull så vaknar jag jättetidigt istället och vrider och vänder på mig och VÄGRAR somna om? Annars ligger man vaken till 8-9 på morgonen för att sedan sova bort halva dagen. I vilket fall så tar min kropp stryk som fan! Nu är ju frågan ifall man ska lägga sig igen eller fortsätta vara vaken? Hade ändå ställt klockan på 10.30, så antar att jag egentligen skulle kunna vara vaken.. Synd att det ska vara så fucked up kallt så man inte kan gå ut och ta en promenad, det brukar ju friska upp annars! Får väl nöja mig med en lång, skön dusch istället. Senare blir det stan för att handla de sista julklapparna, sola och kanske äta nått med min älskade lillebror.

Hörs väl senare.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback