Dec. 29, 2011

Blev utgång igår med Andjela och Aleksandra. Var helt okej trots att det var väldigt mycket folk och jag var nykter. Fick dansa en del ändå och det är huvudsaken! Roligast var nog efteråt när vi drog och käkade, tror vi skrattade konstant i över en timma haha.. Sen gick jag hem och kröp ner i sängen helt slut. Vaknade strax innan 12, sen var det bara att sätta igång med träningen. Körde stenhårt i 1 timma och 45 minuter, och nu är jag dööööd.. Längtar tills det blir varmare ute så man kan börja ta långa promenader!

Känner att jag vill umgås med min kära vän dammsugaren sen också.. Aja, får se om jag orkar med det idag eller om jag tar det imorgon.. Nu ska det lagas mat och sedan kryper jag ner med en film och en kopp te och bara myser! Imorgon ska det handlas mat och dryck inför nyår som är redan om två dagar! Fort det här året har gått, helt sjukt!

Imorgon kommer det upp en sån där lista med frågor om mitt 2011, känner nästan att det är ett måste då jag ALLTID lägger upp en sån mot slutet av året.

Puss sålänge


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback