Dec. 8, 2011

Jävligt rolig utgång igår! Hade såklart mina nya klackar på mig så kände mig jättefin. Det sjukaste av allt var att jag inte hade ett dugg ont i fötterna trots att de är så höga! Måste bero på platån. Det ända negativa med dom är att de är så förbannat hala, så jag trodde jag skulle halka på vägen till bussen, och jag gick som en pingvin när jag strosade genom stan för att möta upp Andjela. Det tog en liten stund innan man kom igång och dansade i dom också, men när jag väl fått grepp om det så gick det kanon! Hade en riktigt bra kväll, och vi var hemma hos mig vid 7 på morgonen och slocknade som grisar.

Idag tog jag, mamma och lillebror en sväng på stan för att kolla julklappar, födelsedagspresenter till MIG, hihi, och lyssna på helvetets musik (julsånger).
Seriöst, jag HATAR julmusik, jag hatar tomtar, jag hatar adventsljusstakar, pepparkakor, tomteluvor, bjällror... ja listan kan göras lång! Jag gillar julklapparna dock, helt okej. Och julgranar, de är så fina. Men annars nä, julen är ingenting för mig. Den stör mig.
Chris Medina var på besök på stan också och uppträdde. La väl inget större intresse i det då jag bara hört en låt av honom (What are words). Älskar den låten jättemycket, och jag tycker så synd om honom för det han fått gå igenom med sin stora kärlek, men större idol än så är han inte för mig.


Nu har jag legat och degat framför O.C som jag gör i princip varje kväll nu för tiden, love it! Jag ligger här och skrattar för mig själv och bara myser. Hur kunde jag glömma bort att den serien fanns?


Inte min musiksmak men jag gillar den ändå, måste vara att jag vant mig vid den nu! Ni som sett O.C känner ju garanterat igen den!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback