Dont leave me in doubt

*Suck* - Det blev Onsdagsklubben ändå. Och snacka om att jag ångrar mig, har varit så jävla seg i huvudet idag trots att jag höll mig nykter..

 


I know this is a feeling that i just cant fight,
you're the first and last thing on my mind.
You make me wanna love,
you make me wanna fall.
You make me wanna surrender my soul.



Jaha, här sitter jag mitt i natten som vanligt. Och gissa vad jag gör? O.C såklart... har även lite musik i bakrunden och nyss spelades Blue, shit vilka härliga minnen man får av deras gamla låtar!

Snart ska jag försöka sova så att jag orkar upp skapligt imorgon, har lovat lillebror att köpa ett solkort imorgon så vi kan sola. Det skulle ju jag faktiskt behöva så jag klagar då inte! Sen ska jag kanske gå på jeansjakt, vilket är så jävla jobbigt för jag hittar aldrig några jeans som sitter bra på min enorma rumpa.. Aja, ett försök skadar väl inte.


Nahepp, det var allt för mig just nu, see ya!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback