Pain!!

Fy fan vad skönt det var att somna tidigt igår. Hängde med mamma och åkte en sväng med bilen igårkväll bara, vi drack lite te och satt och pratade en stund när vi kom hem sen kom jag i säng vid 1 och det tog inte alls lång tid att somna. Det ända negativa nu är jag jag har så ont i vänster sida av halsen så jag får tårar varje gång jag försöker svälja.. Så nu jävlar blir det att proppa sig full med smärtstillande. Jag har nog blivit immun mot penicillin nu för det verkar inte hjälpa längre.. :-(


Snart ska jag och mamma ut till maxi en sväng också, sen blir det hem och börja göra sig iordning, sedan vidare till Alexandra och sen ut. Japp, så ser min dag/kväll ut. Hoppas bara jag blir kvitt smärtan så jag kan prata med folk ikväll..


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback