Dec. 26, 2011

Jag mådde sååå dåligt när jag vaknade imorse... Mådde jätteilla och ville bara dö, typ. Hade en rolig kväll igår ändå, vi var på Louis De Geer vilket var grymt! Skönt att slippa Puls för en gångs skull. Någon gång under kvällens gång måste jag ha ramlat eller blivit slagen i ryggen eller liknande för jag har ett fetingblåmärke som gör jätteont så fort jag rör minsta lilla på mig och jag har ingen aning om varför? Skumt..


Lyckades ta mig ur sängen imorse iallafall och dra ner på stan en sväng och luncha med Stina. Vi ville kika lite på mellandagsrean också som satt igång nu, och jag hittade faktiskt två jättesöta sommarklänningar på Bik Bok som jag längtar efter att få använda, och även lite snygga underkläder på New Yorker.


Jaja, det var allt jag tänkte dela med mig av idag, nu ska jag slänga mig på sängen och se på Victoria's Secret Fashion Show, som jag längtat!!!

Peace out


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback