The dream of Paradise

Jag känner mig som en sådan förlust!! Jag gick och la mig för att vila vid 6 ungefär, och vaknade för en stund sen och undrade vad i helvete som hänt?! Haha.. Nu vet jag att det inte är mängden mat jag äter som gör mig så jävla trött iallafall. Ska inte kalla det matkoma längre! Jag måste få kontroll över mina såkallade powernaps!

Jag blev lite ledsen när jag vaknade också för jag drömde att jag var hos en frisör här i stan som var så himla duktig! Jag var jättenöjd när jag gick därifrån och håret var så fint.. sen när jag vaknade så kände jag på huvudet och märkte att det var lika risigt som innan.. fan! Min desperata jakt på en bra frisör får väl fortsätta då.. :-)

Nahe, lite yoghurt och NCIS på tv nu då så får vi se om man lyckas somna igen.

Nighty night ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback