I second guess my sanity

Okej, nu har jag provat min Volumaster som jag köpte häromdagen, och jag får väl skylla resultatet på att jag inte tittat på DVDn som hängde med i paketet.. *SUCK*

Det krävs nog lite vägledning och övning innan jag får ordning på detta, haha! Sen fick jag även hem mitt paket från Style by Tyra, äntligen. Beställde hem ett nytt stickande läppsyl, som jag blivit totalt beroende av.

 

 

 

 

Har även starka funderingar på att klicka hem dessa från have2have, men är lite tveksam då det blev så himla fel sist jag beställde skor över nätet.. Någon som handlat från dem förut och vet ifall de är pålitliga? Vill verkligen ha!!!

 




Postat av: Stina

Dom här var ju skitsnygga! Kör på dom. :)

2011-12-02 @ 20:16:07

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback