Baby wont you smile for me



Ojoj, första februari idag. Fort det går! Det snöar som satan och det gör mig skitdeppig.. Funderar stark på att dra och sola idag. Imorgon är det tatuering (tattuering? tattoerink?) som gäller och då får man ju inte sola på ett tag så måste nog passa på. Shit vad nervös jag är inför imorgon, jag drömde såklart om det inatt och vaknade helt skärrad, hahaha.

HAHAHA, läste Andjelas blogg nyss om vad hon gjort inatt och jag kan inte sluta skratta seriöst. Bacon och brandvarnare jag tror jag dör hahahaha.... aja nu ska jag sluta vara mobbad och ta tag i livet. Vi hörs senare, puss puss!


Postat av: andji

hahaha fuck you daniboy ! ja brände ner hela köket ahahha

2012-02-02 @ 21:02:26
URL: http://nattstad.se/andjelince

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback