I don't know what ''it'' is, but he's got it.

Sjuk utgång igår med Alexandra och Jossan. Det var riktigt kul men det hände så mycket konstiga saker haha. Idag är man skapligt sliten iallafall, jag fortsatte dricka till typ 6 imorse.. blev upphämtad från Puls av Simon och Eric, men istället för att åka hem så åkte jag med dom runt och runt, drack äcklig öl och lyssnade på raggarmusik... ööh? Hahaha, när jag kom hem och slängde mig på sängen så lät det såhär i min hjärna: - ''Volvo, volvo, en skitig jävla volvo..''


Hade tillräckligt med energi för att ta en powerwalk förut iallafall, det var rätt skönt. Imorgon blir det gymmet, denna gång på Primate Lounge. Jag vill fortsätta på Athena egentligen men får se efter den här veckan hur jag gör. Kommer sakna de galna passen haha! :-)


Ae ni, nu måste jag ta en huvudvärkstablett och lägga mig en stund, blir väl att glo på någon film.

PUSS PUSS


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback