You are always on my mind

Då har jag bestämt mig för att se hela serien One Tree Hill från början! Den har väldigt många säsonger, jag har inte sett exakt alla avsnitt, många snygga killar och det var länge sen jag såg dom - så det blev det självklara valet, tills jag får tag på älskade Vampire Diaries säsong 3!!! .. oh my love ♥


Kan ju meddela att jag troligtvis inte kommer ha några svårigheter att somna ikväll eftersom jag är skiiittrött nu! Får skylla lite på en viss person att jag totalt knasvänt på dygnet men det ska vi rätta till nu hihi :-) ♥


Imorgon ska jag träffa Andjela och gå och spana på ett gym, dags att börja träna nu innan jag förvandlas till en livs levande bulle, haha!
Senare möter jag upp Johanna för en fika.. ;-)

Puss och godnatt ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback