I'mma stick around just a little while longer

Kände att jag skulle slänga in ett blogginlägg innan jag simsar en stund och berätta om senaste dagarna.
Torsdags blev det fika med Haris, trevligt att sitta och prata skit ett par timmar, i Fredags skulle jag gått ut med Andjela men vad hände? Jag somnade hemma efter att jag ägnat flera timmar åt att göra mig iordning.. förlust, jag vet. Igår blev det lite dricka, dans och trevligt sällskap med Alle och några grabbar, riktigt kul!

Ikväll blir det att träffa Haris en sväng innan det är dags att mysa ner sig hemma med massa godis, läsk, morötter och dip och se Milan - Inter. Sjukt nervös är jag!!!



I'mma stick around just a little while longer.
Just to make sure, that you’re really sure, you like sleeping alone


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback