Jan. 3, 2012

Hade ett roligt nyår tillsammans med min kära vän Alexandra och massa annat folk. Vi åt middag här hemma och drack lite innan vi drog på en fest fram till tolvslaget och sedan vidare på en annan fest. Rolig kväll som slutade med att jag låg vaken hela morgonen och skakade så dåligt som jag mådde.. usch! Blir en väldigt lugn månad för mig nu för bara tanken på alkohol gör mig illamående haha..

Kämpar som en idiot med sömnen också, slocknade som en gris klockan 8 igår, och vaknade 6 imorse.. Ikväll ska jag försöka somna strax innan 12 så jag kanske lyckas vända tillbaka dygnet ordentligt denna vecka? Vi får se hur det går!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och börja fixa mig, sen vid 3 ska jag träffa Andjela på stan för fika.

Har hittat ännu ett par snyggingar från have2have som jag vill ha! De blir mina snart.... :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback