Juni. 13, 2012

Helt slut. Blev en mysig skolavslutning, med underbart väder (tro det eller ej!), och sedan fortsatt mys på eftermiddagen med endast ett fåtal barn som var kvar på frita. Vi åt glass och hade mysigt i solen. MYS, MYS, MYS! Efter stängningen drog jag och handlade, sen satte vi igång här hemma och packa ner tallrikar, glas och annat nödvändigt som ska tas med när jag flyttar. Imorgon ska jag titta på lägenhet!! Woop! Bara att hålla tummarna för att den är fin och att jag får den också, annars är det bara att leta vidare för jag ska faaan i mig flytta iår om jag så ska vräka någon myself!

I helgen ska jag rensa min garderob också och lägga ut massa kläder och väskor på Tradera. Gick ju jättebra att sälja skor där så lär ju få iväg lite annat skit också som jag inte behöver.

Jahopp det var allt för mig, nu måste jag leta fram alla papper och annat som ska med imorgon. Sen jobbar jag 11-18.30. Ba' så ni vet! Puss


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback