Ma samo idi, sretan put!

Crazy day! Galet jobbigt att gå upp klockan 6 imorse för att jobba, och dagen har bestått av kaos, kaos och mera kaos. Men å andra sidan är jag inte ett dugg avis på dom som låg hemma bakis idag, haha! Åååh var så jävla nära på att boka Kroatienresan förut, men måste först se med jobbet ifall jag kan kasta om schemat lite så jag inte förlorar på att dra iväg. På Måndag ska det troligtvis vara ordnat, så håller tummarna som fan att det blir av. Saknar Kroatien så det gör ont i mig, känner också att jag behöver åka bort ett tag av en raaad olika anledningar, bland annat alla fega, patetiska two-faced people som totalt saknar BALLS. Brukar inte skriva av mig på det här sättet men är så jävla trött på människor som bara TAR energi, fuj!

 

 

Playing with my mind, paper, scissors, rock.
Blowing up my heart then stick a pen and pop.
You must be stupid, don’t know what you got..

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback