Juni. 17, 2012

''I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.''

- Marilyn Monroe

 

Jaha, det var den helgen det. Fyfan vad jag älskar lugna helger. Kan inte ens minnas sista gången jag var på Puls haha..

Imorgon är det dags för en ny, tuff arbetsvecka iallafall. Imorgon och på Tisdag kör jag 8-16, vilket innebär att jag hinner träna! Frågan är om jag kommer orka..? We'll see about that! Måste röra på fläsket efter all skit jag stoppat i mig den här helgen, uuusch mår illa...

Sen har jag stängningsturen Onsdag och Torsdag vilket betyder 11-18.30. Sen är det fan i mig midsommar!! Men då undrar jag.. VART FAN ÄR SOMMAREN?! Vädret är ju så skumt så jag börjar bli orolig för att världen faktiskt kommer att gå under iår, haha.

 

Mjaau nu har jag väl inget mer att tillägga. Duschen väntar på mig.

 

PEACE ♥

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback