Inte min dag idag.

Usch, den här dagen kan dra åt helvete känner jag. Vaknade och mådde så illa och hade så ont i magen så jag kände för att bara hoppa ut genom fönstret.. Jag som skulle jobbat ända till stängning idag. Vet inte vad som gör mig mest ledsen, att jag mår som jag mår eller att jag inte kan jobba. Usch och fy. Ska ligga i sängen hela dagen och tycka extremt synd om mig själv, även fast jag vet att det inte hjälper! Nä vars, ska väl ta tag i lite andra saker som jag kan göra hemifrån, som att ringa och tjata på hyresvärdar exempelvis. Visste att det skulle bli kämpigt att få tag i lägenhet, men inte trodde jag att det skulle vara nästan omöjligt?!

Fina mamma har åkt för att köpa mer magmedicin till mig. Senare kommer Alle hit och håller mig sällskap lite också, sötan ♥




Sto lose pocne,
jos se gore zavrsi,
i ko da izdrzi....
Ne bezim ja od proslosti,
ja bezim od buducnosti.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback