Älska bloggappen!

Äntligen fixat bloggappen till min iphone och det underlättar ju en hel del!

Blev ett par timmar hos Alle förut med massa trevliga tjejer. Hatar mig själv något enormt eftersom jag inte kunde hänga med ut. Där satt jag med mitt glas vatten medan de andra drack vin.. Fan vad gott med vitt vin! Det ska jag unna mig så fort jag blir frisk..
Har spenderat resten av kvällen med mamma, vi köpte med oss en påse godis och åkte hem och såg på film. Jättemysigt!

Nu ska jag kolla upp lite grejer på datan innan jag går och lägger mig, har stora planer på g!!

Hoppas ni alla haft en bra lördag och att ni är friska! Ingen som vill dela med sig av lite immunförsvar kanske?
Puss och godnatt!!

Btw, möttes av detta söta meddelande i Alles trapp. Henne skulle man ha som granne ni!!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback