Ett litet utbrott, runt 03.20

Nu ska jag skriva ett hatiskt jävla inlägg. Bara för att jag är så JÄVLA arg. Jag är arg för att jag aldrig kan bli frisk! Jag är arg för att vädret börjar bli fint och solen tittar fram, men jag får sitta hemma och må SKIT! Mår konstant illa, hostar som en jävla jude och ingenting hjälper, och inte kan jag sova heller! Är hängig och trött, feber till och från, penicillin hjälper inte, sjukhusbesök hit och dit men läkarna ''kan inte göra något åt saken''... Är det meningen att mitt liv ska gå ut på att ruttna hemma?! Ska jag sitta i mitt jävla rum vecka ut och vecka in, och förvandlas till en liten jävla köttbulle som pratar med väggen? Är det vad jag ska göra?! VA?!?! Jag kunde inte följa med och fira en av mina bästa vänners födelsedag, jag kunde inte åka till Stockholm i helgen, jag kan inte träna, jag kan inte sola, jag kan inte ens gå EN FUCKING JÄVLA KVÄLLSPROMENAD utan att nästan dö förihelvete!!!! Jävla skit!!!! Och just det, nu kommer ju snart den där jävla våren, och då ska väl pollenallergin kicka in också, GREAT!! Mitt liv är så jävla underbart!!! Saknas väl bara att någon lägger en apelsin i handen på mig och säger ''SESÅ, det blir bättre snart ska du se!''.


Med vänliga hälsningar

Positiva tjejen!


Oj haha, orkar någon räkna hur många gånger jag skrev jävla?

Postat av: andji

hahaha daniboy ta ett djuuuuupt andetag ahhhhhhh ahaha

2012-03-23 @ 15:47:17

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback