Helt slut!

Jag är helt slut efter dagens insatser. Gick upp vid 9, förvånansvärt pigg? Käka frukost, klädde på mig och gick upp till Simons parkering (tur att han bor på andra sidan bron bara) för att försöka få igång bilen vars batteri hade dött. Ibland är jag glad att jag inte har körkort och bil.. Efter mycket om och men kom vi iväg iallafall, och med oss hem hade vi en jättefin liten hallbänk från Jysk, 999kr. Vi höll på att skruva och hamra i säkert en timma som riktiga snickare haha, fin blev den iallafall och mamma blev jätteglad över sin present! :-)

Sen blev jag nerskjutsad till Personalstrategerna, och därefter blev det en långpromenad hem.

Nu känner jag att jag skulle kunna slänga mig på sängen och somna.. Men det vore inte så smart.. Får försöka hålla mig vaken i några timmar till!

Aha det var allt för idag, imorgon blir det besök på vårdcentralen för att kolla lungorna, sen ska jag kanske boka klipptid också.. så vi hörs efter det! Puss och kram.

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback