Mars. 21, 2012

Sjukt härligt väder vi haft idag! Bara det gör ju att hela tillvaron blir ljusare. I'm a sucker for the sun, men å andra sidan, vem är inte det?! Idag gick jag upp tidigt trots att jag nästan inte sovit någonting som vanligt, fixade mig lite och sedan var det dags för möte på Personalstrategerna. Efteråt lunchade jag och mamma på stan och gick ett par varv i butikerna. Jag hittar så jävla mycket jag vill ha! Måste seriöst uppdatera min garderob med nya kläder, inte bara massa skor hela tiden haha.. Men det får vänta till nästa månad. Bokade klipptid idag också, äntligen! Så på Fredag smäller det.. bye bye långa håret... :'(

 

Nä nu ska jag slänga på mig mina easytones och ge mig ut på kvällspromenad. Skön...t

 

Puss och kram!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback