Ne zaboravi me.. ♥

Fattar inte hur jag orkade ta mig upp klockan 6 en lördagsmorgon för att gå och jobba.. det är inte normalt haha! Det gick bra trots att jag kände mig febrig och illamående och hostade som ett as.. Kom hem runt 12 någon gång och slocknade i min underbara säng direkt. Är fortfarande sjukt trött så jag borde inte ha några problem att somna inatt iallafall..

Oh!! Är så otroligt rastlös och ensam! Alla är ute och festar ikväll, och här sitter jag isolerad.. hälften död hälften levande ungefär. Så fort jag blir frisk och kan umgås med folk som vanligt igen så tänker jag inte vara ensam i en sekund!

Nahe, nu ska jag ta och krypa ner med en film och sen zzZzzZzz.....

Nighty night!



♥ Tako mi nedostajes, da li znas. Tvoje price, dodiri, bas sve. ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback