OH NO!

Fan fan fan. Lillebror ligger med magsjuka, och jag själv känner mig lite halvkonstig. Jag hoppas att jag bara nojjar, för blir jag magsjuk, då kan mitt liv lika gärna vara över.. *Suck!* Nåja, jag mår ju ändå illa varje dag så.. Men nu ska jag sluta deppa och ta tag i livet lite. Rummet behöver städas, jag behöver duscha och sen måste jag ut och röra på mig lite. Vad kvällen har att erbjuda får vi se.

Igår blev det en helmysig filmkväll med lillebror, tills han gav sig iväg med sina vänner mitt i natten och lämnade mig ensam i soffan. Som tur var tog mamma hans plats och höll mig sällskap. En sådan Fredag behövde jag verkligen!

Postat av: andji

ja har skitit sönder mig hela dagen asså fick deeearééé :o jätte jobbigt men får alltid så efter ja har druckit alkohol :D hoppas du blir magsjuk o skiter på dej med hihihi

2012-03-10 @ 20:12:31
URL: http://nattstad.se/andjelince

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback