Be careful of what you say, a girl remembers everything!

Hej på er alla sötnosar! Eh, ah, jag har bytt jeans! Nae vars hahaha... Är sjukt trött idag, herregud. Hade skapliga problem med att somna igår, jag var vaken när mamma gick till jobbet tillochmed. Kattskrället däremot, han sov så sött jämter mig och drömde massa konstigheter. Synd att han inte kan berätta vad han drömde för det såg för jävla roligt ut haha.. Men men, några timmar har man sovit iallafall. Nu ska jag göra mig iordning lite och sedan dra till Personalstrategerna och hämta massa papper till praktiken, för att sedan dra direkt till Jack and Jones och få dom påskrivna. Good!

Idag måste jag verkligen städa också, har sagt att jag ska storstäda i flera dagar nu men tar aldrig tag i skiten.. Och så ska man försöka hinna med fika i värmen också!



Tittar väl in här senare. Puss sålänge ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback