I do believe that's my cue.

Har ägnat hela dagen åt att byta rum med mami. Så jävla skönt med större rum och stor säng, woop! Kommer sova som en gudinna inatt tror jag hihi. Får se till att gå upp skapligt imorgon med så jag hinner bli färdig med resten. Värst av allt är att jag har alldeles för mycket kläder! Jag får inte plats med allt i garderoben jag fick nu så kanske borde rensa lite.. Och mina skor ska vi inte ens tala om haha.. Hur kommer det sig då att man alltid får utbrott när man ska gå ut för man ''inte har något att ha på sig''? Får se om jag lyckas lösa allt imorgon iallafall! Kanske blir party imorgon också, det var ju flera veckor sen jag var ute på roligheter, så ska nog passa på nu när jag mår relativt okej. Bara min jävla hosta som tydligen bestämt sig för att bosätta sig permanent hos mig.. På tal om det! Imorgon är det exakt 3 veckor sedan jag rökte sist! Hur duktig är inte jag då! Förtjänar en fet applåd tycker jag!! ;-)



Nu blir det film och mys i min stora säng hihi. Puss heeej


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback