Ako jednom propustis sansu, mozda je vise nikada ne dobijes

Vaknade nästan med ett leende på läpparna klockan 6 imorse när solen lös mig rakt i ansiktet, innan väckarklockan ens ringt dessutom! Fan vad lite sol gör gott för humöret! På eftermiddagen blev det fika på Trädgårn med Alle och Paola, trevligt men sjukt kallt! Inte alls samma härliga värme idag som det var igår, och kallare ska det tydligen bli.. *SUCK*

 

Men men, nu blir det att krypa ner i mina nytvättade lakan och mysa med film. Imorgon ska jag till helvetets vårdcentral i Kneippen. Hatar dom, av hela mitt hjärta, fyfan vad jag hatar dom. Morgondagens läkarbesök känns ungefär lika nödvändig som en sten i skon... de är fullkomligt inkompetenta på det där stället och ''gissar'' hej vilt på vad det kan vara för fel istället för att faktiskt ta reda på något. Aja, lämnar resterande klagomål till morgondagen för jag lär ju behöva skriva av mig av ren ilska imorgon haha..

Puss och kram ♥

 

Min glada pingla, haha ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback