I think it's better if you let me know..

Jaha, det var den helgen det... Fredagen sov jag bort, och Lördagen bjöd på ett lite annorlunda äventyr haha. Blev en roattrip med Simon och Kenna, och så fick de idén att vi skulle åka till Katrineholm på bilträff och jag protesterade inte mer än en gång eftersom de var så snälla och lät mig bestämma musiken för en gångs skull haha. Och vad händer på vägen mot Katrineholm då? - Växellåderas... så där står vi i mörkret, långt från stan, på kanten av en 100väg och väntar på bärgare. När jag kom hem var jag så hungrig och frusen så jag käkade som en häst och kröp ner i sängen direkt! Men det var ju roligt iallafall haha. Nu ska jag ta tag i återstående disk och städning (typiskt mig att det ska ta en hel jävla helg innan jag är färdig..), måste bli av med min överdrivna lathet hihi.. Sen ta en dusch och fräscha till mig lite. Känns typ som att jag är bakis fast jag inte druckit en droppe?

 

Aww :-/ haha..

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback