I already know the game and I've been through it..

Fett irriterande att man inte fick sova längre än till 10 för att kärringen över oss ska börja dammsuga en lördagsförmiddag! Jag kokar av ilska.. Har funderat flera gånger på att gå och köpa en ny dammsugare åt henne bara för att slippa hennes pansarvagn.. Men ska börja med att skriva en arg lapp och sätta upp i trapphuset, för det är väl så man gör haha? ''Bäste grannkärring högst upp, vill du vara så vänlig och köpa dig en ny dammsugare? Vi på mittenvåningen blir väldigt störda av ditt eviga dammsugande!''

Inte heller roligt att jag känner mig helt genomförkyld.. Huvudet värker och jag kan knappt andas genom nästan.. Men nu har jag lite funderingar på om jag ska göra mig iordning och gå ner ett varv på stan? Sjukt shoppingsugen och det brukar alltid få mig att må bättre! :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback