I don't wanna keep it simple, I just wanna keep it real!

Kom på att det är Fredag imorgon.. fy fan vad veckan gott fort! Jag bara jobbar och jobbar och dagarna flyger förbi. Ska bli så jävla skönt med helg! Imorgon jobbar jag bara frita+stängning, alltså inga arbetspass, och Fredagar på frita innebär ju film och mys så lär ju få en helt underbar dag! :-)


Denna dag har varit ganska stressig, men ändå har den gått så sjukt fort. Stack ner på stan direkt efter jobbet men hittade inget speciellt.. rean var skit. Tröstade mig med buffé på Chili&Wok, lovely!

Nu säger kroppen att det är dags att gå och lägga sig, jag tror den känner av att det är Fredag imorgon haha! Puss och kram ♥

Känner att mina inlägg är sjukt intressanta.. handlar inte alls om samma saker jämt. Rutiner? Nä.



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback