Ti mene lazes da si moj, a ja ko mala sve ti vjerovala..

Godmorgon får jag väl lov att säga haha.. Vaknade för en stund sen, så jävla skönt med sovmorgon så jag dör!! Ska äta frukost och fixa mig lite, sen bär det av på möte med PS. Vi ska tydligen ha något lotteri idag så det lär bli ett roligt möte, man kan ju alltid hoppas att dom lottar ut ett par skor eller nått typ... ;-)

Senare blir det gymmet, vi ska köra afrostep på bräda (fyFAN vad jobbigt!) och sedan träna mage, rumpa, lår. Får se hur bra det går att jobba imorgon med skaaaplig träningsvärk..

Vad sägs om att det blir några grader varmare så jag kan börja gå i shorts snart?! Dessa är från ginatricot och sitter hur jävla bra som helst! Har ett par i grönt också, funderar allvarligt på att skaffa ett par i varje färg för alla som fanns var skitsnygga, och billiga var de också!


Postat av: Erina Kronberg

DIN KROPP!!!! TO DIE FOR!!!

2012-05-16 @ 15:04:47
URL: http://eerinaelena.blogg.se/
Postat av: Danijela

Tack darling!!

2012-05-18 @ 23:47:06
URL: http://danijelamaria.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback