Maj. 18, 2012

·•·•·•·•·•·•·•·•·

Det är helt sinnessjukt vad trött jag är. Hade enorma svårigheter att somna igår, sen när jag väl somnat så vaknade jag 1,5 timma innan alarmet ringde, och då blev jag så irriterad så då kunde jag inte somna om för det.. Vilka problem man har ibland..

Nu känns det att man jobbat vill jag lova.. hjärnan fungerar bara till hälften just nu och jag kan knappt hålla ögonen öppna. Somnade till förut när jag la mig för att vila men vaknade efter en stund igen, för att sedan hålla på sådär ett tag. Satte på en film i rummet för att se om det skulle hjälpa men jag vaknade igen efter en stund ändå.. Magen värker och illamåendet kommer och går som vanligt, jag är så jävla trött på dethär så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Aja, är väl bara att fortsätta försöka och hoppas att jag mår bättre imorgon!



Haha, mami knäppte en på mig när jag slockna på soffan..


Och nu är jag förflyttad till sängen och ligger och myser med min fluffiga man, looove ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback