Kako mi nedostajes

Tog mig till jobbet imorse trots den svåra smärtan, har nästan inte känt någonting under dagen så jag glömde bort det ganska fort när jag kom igång och jobba.  Men jag lovar att jag var sekunder från att ringa ambulans imorse när jag klev upp....

Imorgon är jag ledig (eller ja, som det ser ut än så länge iallafall haha..), och då står gymmet och solarieöarna på schemat. Hatar vädret lite nu när det börjat bli kallare igen. Vad hände med våra 20-23 grader?!?!



Ååååh suktar efter dessa underbaringar från Scorett. Valde mellan dom och ett par converse när jag var på stan sist, och converse blev det självklara valet då jag inte har några vita lågskor (som fortfarande är vita s'attsägaaa), men vill nog fan ändå köpa dom här.... Ska jag eller ska jag inte?!




Ti i ja smo sad ko dvije obale.
Jedno drugom nemamo sta reci.
Srusen je nas most rukom sudbine,
preko njega nitko nece prijeci.

Jer, ti si bila ta sto tacku stavi
..


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback