You lift me higher than ever, I feel as light as a feather.. ♥

Sjukt vilken härlig dag! Sovit som en gudinna inatt och vaknade vid 9 tiden imorse, blev ett par slapp-timmar på balkongen först i det underbara vädret, sen gick jag ner till Komvux för att fixa med min ansökan inför hösten. Nu är det äntligen färdig och det känns som att en stor sten blivit lyft från mina axlar! Hoppas bara jag kommer in nu haha.. Därefter blev det en sväng till Trädgårn med mamma och Martin. Nu sitter jag återigen på balkongen med matkoma och älskar livet ytterligare.

Imorgon blir det besök hos Mange på Twisted Ink för att kolla vad min andra tatuering kommer att kosta, sen blir det även en sväng på stan för att hitta något fint till mors dag. :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback