Znam da sam bila jedna od mnogih ,koje su tebi dale sve, al' samo ja sam imala snage da kazem tebi ne

Var inte ens värt att skriva ett inlägg om mitt besök hos vårdcentralen igår, så jävla fucking värdelöst var det. Uuuh blir arg bara jag tänker tillbaka på det.. Kort sagt så går jag aldrig mer tillbaka dit. Aldrig mer! Förutom det så var min Fredag rätt lugn, efter att mor och jag käkat middag så slängde jag mig på sängen och sov till kl 10 på kvällen! Helt sjukt haha.. Satte på en film och somnade efter ett par timmar igen, så man skulle ju kunna tro att jag känner mig utvilad nu men icke!

Blev en lugn Lördag också, Alexandra kom hit förut för käk och lite allmänt trams haha, fan vad vi skrattat! Sen hon gick har jag suttit och letat lägenhet och kollat upp lite grejer på nätet. Nu ska jag återigen sätta på en film och krypa ner i sängen, lilla misse har redan lagt sig tillrätta och väntar på mig hihi. :-)

Konstig katt.. ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback